29 Nisan 2021 Perşembe

Gerilim Filmi : Greta

 Herkese merhabalar efenim,

Yine bir Netflix filmi ile devam ediyoruz.Bu arada dün bahsemedim ama nihayet 1000. denemeden sonra Exxen üyeliğimi iptal ettim o çektikleri Nisan parasının peşine de hiç düşecek halde değilim vallahi zaten ben bir şey de izlemedim kardeşim bi Talk Showlara biraz bakmıştır o kadar hakkımı da helal etmiyorum derim geçerim 9.90 lira bizi fakir yapacak değil sonuçta ama bir insanın bir işi doğru düzgün yapmaması benim aşırı sinirimi bozuyor gerçekten büyük reziller diyeceklerim bu kadar bu konu hakkında.

Filme gelicek olursak , Greta orta halli bi gizem gerilim filmi.Başları heyecanlı başlıyor "ne olucak" diye merak ederken ortalara doğru biraz tempo düştüğü için sıkıcılaşıyor finale doğru biraz daha heyecanlanmaya başlıyor.Boş zamanda izlenecek orta halli bir film diyebiliriz.

Greta, metroda bulduğu çantayı sahibine ulaştırması sonucu yolları kesişen iki kadının hikayesini konu ediyor. New York’ta tek başına yaşayan genç bir kadın olan Frances, metroda unutulmuş bir çanta bulur. Çantanın sahibi, klasik müzik hayranı bir piyano öğretmeni olan Greta’dır. Çantayı sahibine ulaştırmaya kararlı olan Frances, vakit kaybetmeden yola koyulur. Evine kadar gelip kendisine çantasını ulaştıran Frances’e teşekkür etmek isteyen Greta, onu kahve içmeye davet eder. Bu sayede yolları kesişen ve birbirlerini tanımaya başlayan Frances ve Grera arasında kısa sürede beklenmedik bir arkadaşlık oluşur. Yakın zamanda annesini kaybetmiş olan Frances ve kocasını kaybeden yalnız bir kadın olan Greta’nın bu arkadaşlığa ihtiyacı vardır. Ancak bir süre sonra Frances, hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını keşfeder ve ikili arasındaki ilişki korkunç bir hal almaya başlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...