28 Nisan 2021 Çarşamba

Türk Dizisi : Fatma

 Herkese merhabalar efenim,

Dün Fatma dizisi nihayet Netflix de yayınlandı.6 bölümcük tek solukta izlenen bi mini diziydi devamının geleceğini hiç sanmıyorum çünkü kesin bir sonla bitti.Burcu Biricik'i tee Kanal D de tiyatro yarışmasının birincisi olduğu zamandan tanırım o zaman da benim favori yarışmacılarımdandı kendisini ve oyunculuğunu çok beğenirdim kendisinin zaten bir çok dizisini buraya yazmasam bile izlemişimdir ya da en azından bi göz atmışımdır.Kırmızı Oda da ki Boncuk karakterinden sonra şimdi de Camdaki Kız dizisiyle oradaki partneriyle oynuyor iki dizinin kitabını da okuduğum için ekstra buraya yazmıyorum ama arada takip ettiğim yapımlarım benimde.

Fatma dizisine gelicek olursak muhteşem oyunculukların yanında elbette feministik ögeleri olan bir diziydi.Temizlikçi bir kadının "hiç" olması daha doğrusu diğer insanların gözünde "görünmez" olması olgusu içinde Türkiye gerçeklerine "Şahsiyet ve Bir Başkadır" dizilerinin gözünden bakıyor.Bu tarz dizilerin daha fazla olması dileğiyle , ben izlerken Türk dizileri adına seviniyorum :)

Temizlik işlerine giden Fatma, kayıp eşi Zafer'i ararken beklenmedik bir kaosun içine çekilir. Fatma kimsenin şüphelenmediği görünmez bir “temizlikçi” olduğunu fark eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...