13 Nisan 2021 Salı

Fantastik Film : Thunder Force

 Herkese merhabalar efenim,

Ne çabuk Ramazan ayı geldi ya ! Ramazan ayı gelince hep yaz gelmiş gibi algılıyorum ama artık Ramazan ay olarak kışa doğru yaklaştığı için Nisanın hala yarısında olduğumuzu bilmek bana biraz garip geldi ikinci dönem hiç bitmiyor resmen genelde daha hızlı bitirdi ilk dönemden daha doğrusu bu eğitim yılı bitmedi demek daha doğru olur sanırım.Yeni kısıtlamalar falan geldi ama bizi alakadar eden çok fazla bir şey yok herhalde aynı tempoyla sınavlara kadar devam edicez gibi duruyor ama bizlerde de çocuklarda da öğretmenlerde de ne moral ve motivasyon hiç bir şey kalmadı bence artık herkes "bitse de gitsek" diye bakıyor artık her şeye :(

Pazartesi günü iznimde daha çok korku oyunu izledim şu sıralar Sahur yayınları oluyor bütün yayıncılar uzun saatler oyun yayını yapıyor ben genelde onlara pek kalamıyorum ama daha sonraki günlerde yayın tekrarlarını izliyorum şu sıralar kitap okumayı biraz boşladım sanırım sadece :/

Neyse asıl post konumuza gelicek olursak Netflix de kafa dağıtmak için izleyebileceğimiz keyifli yapımlardan birini izledim pazartesi akşamı izin kapanışı olarak filmi biraz atlaya atlaya izlediğimi itiraf etmem gerekiyor sanırım çünkü daha çok fantastik filmden çok absürd filme benziyordu bu tarz kahramanlık hikayeleriyle dalga geçiyorlarmış gibime geldi benim belki de ben yanlış anladım bilemiyorum ama bu tarz baş rolde kadınların olduğu filmleri izlemeyi seviyorum :)

Süper güçlere sahip olan kötüler, dünya için büyük tehlike oluşturur. Bilim insanı olan Emily Stanton, insanlara özel güçler kazandırmak üzerine çalışmaktadır. Bu sırada Emily’nin yıllardır görüşmediği çocukluk arkadaşı Lydia ile yolları tekrar kesişir. Emily’nin çalışmalarını inceleyen Lydia, sakarlığı nedeniyle tedavinin ilk deneği olunca, Emily ve Lydia şehri korumak için bir takım oluşturur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...