30 Nisan 2021 Cuma

Anime : Kari-gurashi no Arietti

 Herkese merhabalar efenim,

Nisan ayını da tam kapanma ile yolluyoruz Mayıs'ın 17 sine kadar normalde de zaten evdeydim sadece dışarı çıkıp yürüyüş yapma planlarım vardı onlar 17 sinden sonraya kaldı o kadar onun dışında "ben hep evdeyim çocuklar " :) Evde kaldığım sürece Mayıs ayından Ağustos hatta Eylül ayına kadar ALES'e ve YÖKDİL,YDS sınavlarına hazırlanmaya karar verdim.Samsun 19 Mayıs'ı zorlayacağım yüksek lisans için tek atımlık denicem hem evde kaldığım süreyi daha verimli bir şey için kullanmış olurum daha az canım sıkılmış hem de zaman daha çabuk geçmiş olur hem de en azından denemiş olurum 2021 yılı içersinde en azından bu yaz içerisinde şu yüksek lisans muhabbetini halletmiş olurum belki o zamana kadar korona da daha iyi hale gelir aşılanma benim yaşıma kadar düşer (hadi inşallah!) o zaman bir yerlerde yeniden çalışmaya başlayabilirim artık diye düşünüyorum.Bakalım önümde şu anda daha 3 aylık bir zaman var bence gayet yeterli bir zaman diye düşünüyorum zaten bütün gün evdeyim ve başka yapacak çok daha iyi bir şey yok gibi görünüyor :) Elim eskiye oranla çok daha iyi olmaya başladı ama yine de arada kasılmalar devam ediyor elbette o yüzden sağ elimi daha az yormaya çalışıyorum.

Bugün postta uzun zamandan sonra Netflix de izlediğim bi Anime film var.Aşırı tatlı hem çocuklar hem de Miyazaki sever yetişkinler için Türkçe'si "Aşırıcılar" olarak bilinen bir anime film.

Yıl 2010, yer Tokyo. sadece 10 cm. boyunda olan Aşırıcılar adı verilen ve insanların evlerinin yer döşemelerinin altında yaşayan bir grup minik insandan biri olan 12 yaşındaki Sho, annesinin eskiden çocukluğunun geçtiği eve gelir. Fakat burada bir kedinin çalıların arkasındaki bir şeye saldırmasına tanık olur. Daha sonra bir karganın saldırısına uğrayan kedinin peşinden merakla giden Sho, bir Aşırıcı olan Arrietty ile tanışır. O gece, Arrietty’nin babası Pod küçük kızına nasıl şeker aşırdıklarını göstermek için onu döşemenin üstüne çıkarır. O sırada Arrietty, Sho’nun uyanık olduğunu fark edip elindeki küp şekeri düşürür. Sho her ne kadar korkmalarına gerek olmadığını söylese de, Pod yine de taşınmaları gerektiğine karar verir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...