12 Nisan 2021 Pazartesi

Dram Filmi : Sen Hiç Ateş Böceği Gördün Mü ?

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün izin günüm ve sabahtan beri inanılmaz bir baş ağrım vardı sonra üstüne bir de mide bulantısı eklenince annemler de ben de biraz korktuk bi ağrı kesici alıp biraz uzanınca üstüne bir de akşam yemeğini erkenden yedim daha iyi oldum.Ondan sonra da beni oylayacak bir film açıp izleyeyim dedim.9 Nisan da Netflix vizyonuna giren ve Yılmaz Erdoğan'nın yıllar önce Demet Akbalığı baş rolde olduğu "Sen Hiç Ateş Böceği Gördün Mü ?" nün filmi çıkmış onu bir izleyeyim dedim.Kadrosunda : 

 Ecem Erkek, Engin Alkan, Devrim Yakut, Merve Dizdar, Ushan Çakır, Bülent Çolak, Ahmet Rıfat Şungar, Atakan Çelik ve Fatih Özkan gibi tanıdığımız isimler var.Oyuncuların neredeyse hepsi tiyatrocu olduğu için film de zaten tiyatro şeklinde yazılıp beyaz perdeye aktarıldığı için çok fazla teatral bir hava vardı film hakkında ki tek olumsuz eleştirim bu olacak sanırım onun dışında bol bol ağladığım yeri zamanda güldüğüm bir film oldu.Baş roldeki Ecem Erkek'i çok beğenirim ama nedense onu bu role pek yakıştıramadım bana nedense fazla sönük kalmış gibi geldi bilemiyorum :/ Dizi tam bir Türkiye zaman geçidi gibi 60-70'li yıllardan 2000'e kadar uzanan Gülseren'nin yaşam hikayesini izliyoruz diyebiliriz :)

Ailesiyle birlikte yaşadığı çevreye uyum sağlamak için çabalayan, üstün zekalı bir çocuk olarak dünyaya gelen Gülseren'in hayatına odaklanıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...