17 Nisan 2021 Cumartesi

Fantastik Film : Love And Monsters

 Herkese merhabalar efenim,

Bu kas ağrılarımın ve el,parmak uyuşmalarımın sebebini dün annem gün ışığına çıkardı.Bel ve omuz ağrılarım için bi masaj aleti almıştım kendime sanırım onu bilinçsiz kullandığım için sağ omzumdaki kasları ezmişim ayrıca şu sıra çok da stresli olduğum için sinir sıkışmaları oldu.Hastaneye gitmeye korkuyorum açıkçası ama dün aynı uyuşukluk hissi sağ ayak serçe parmağıma da vurunca dün akşam baya baya nevrotik hallere düştüm pazartesi hastaneye gidelim diye kaldırım evi.Uyuyup uyanınca ve sağ omzuma uyurken çok fazla yük bindirmemeye dikkat edince bu sabah biraz daha iyi olur gibi oldum ama yine de uyuşukluk hissi tam olarak geçmiş değil sadece bi tık daha iyi halde diyebilirim.Biraz boyun egzersizleri yapıp orayı açmaya çalışıcam biraz zamana ihtiyacı var ezilmesinin iyileşmesi için.

Artık bol bol evde olduğum için Netflix 'in derinliklerine düştüm sırf dün 3 tane film izledim.Şu sıra sizi postlarda Netflix de yer alan filmlerin maratonu bekliyor şimdiden söylemesi :)

İlk film sırf baş rolünde Dylan var diye izlediğim "Aşk ve Canavarlar" filmi oldu.Normalde canavalarla ilgili filmleri izlemeyi pek sevmem açıkçası ama şu sıralar oldukça popüler bir konu oldu.Zombie ve alien klişesinden sıkılan sinema sektörü kendi kafalarından fantastik yaratıklar üretmeye başladılar artık temposu yüksek olduğu için bu tarz kafa dağıtmalık filmler bazen midem çok kaldırmasa da iyi oluyor :)

Hayallerindeki kız ile birlikte olabilmek için canavarlarla dolu kıyamet sonrası bir dünyada hayatta kalmaya çalışan bir adamın hikayesini anlatıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...