16 Nisan 2021 Cuma

Kore Dizisi : Not Yet Thirty

 Herkese merhabalar efenim,

Çok stres yaptığım ya da sürekli ağladığım zamanlarda kas sıkışmaları yaşıyorum uzun zamandır yaşamıyordum 3-4 gündür kötü bir halde olduğum için yine kas sıkışmalarım başladı sağ kolum ve serçe parmağım uyuşup duruyor kas gevşetici içtim şimdi bir tane inşallah geçirir ya da beni biraz rahatlatır akşam da bir tane alıcam.Pazartesi babam işe götürcek beni gider istifa için gerekli evrakları falan veririm sonra eşyalarımı toplarım hiç bir şey için halim kalmadı artık şu 2 senedir tam anlamıyla tükenmiş bir haldeyim.2020 ve 2021 yıllarını hayatım boyunca naletle anıcam umarım ileri de beni daha kötü zamanlar beklemiyordur.Dinlenmeye ihtiyacım var bolcaaa dinlenmeye.Kitap okumaya,film izlemeye,dizi izlemeye yatakta saatler geçirmeye ... 

Bugün bahsedeceğim dizi 15 bölümden oluşan 20 dk lardan oluşan bir mini dizi.Türkçe çevirisi "Henüz 30 değil." gibi bir şey oluyor.Bu cümle bana serbest çağrışım yaptığım zaman "henüz 26 yaşındasın 30 yaşına daha var" cümlesini getiriyor.Nedense 30 yaş bana psikolojik olarak artık çocuk olmadığını artık tam anlamıyla bir yetişkin kadın olmuş gibi geliyor.Evli ve çocuklu,kendi işine ve ailene sahip olmayı çağrıştırıyor en azından hayalini kurduğumuz şeylerin bir çoğunu yapmış olmak anlamına gelmek gibime geliyor.Biraz geleceğe umutla bakmak gibi bilemiyorum ...

Dizi, “Born in 1985” adlı bir webtoondan uyarlanmış olup otuzlu yaşlardaki üç arkadaşın hayatını anlatıyor.  Seo Ji Won, kariyeri uğruna aşktan vazgeçerek tüm zamanını işine  adamaya karar veren, yeni gelişen web tabanlı bir çizgi film yazarıdır. Azimli olması nedeniyle 25 yaşında iken yayınları olmuştur. Şimdi ise 30 yaşında, çok sayıda sadık okuyucusu ile tanınan bir yazardır. Ama ortaokul günlerinden beri ilk aşkı Lee Seung Yoo karşısına çıkıp  onun dünyasını alt üst eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Tearsmith

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de ergen filmler izlemeyi acilen bırakmam lazım ! Yine Wattpadd den senaryosu çıkmış gibi olan bir film ...