20 Mart 2022 Pazar

Bilim Kurgu Filmi : The Adam Project

 Herkese merhabalar efenim,

Dün geceden beri kendimi çok kötü hissediyorum.Biraz öksürük ve kırgınlık var üstümde.3-4 gündür kar tatili olduğu için devamlı evdeyim o yüzden bir yere de gitmiyorum çıkmıyorum tekrardan korona olduğumu düşünmüyorum yüksek ihtimal üşüttüm.Tam en sevdiğim mevsim olan ilkbahar geldi dedik yeniden kışa girdik resmen hem de hiç olmadığı kadar soğuk bir kışa artık güzel havalar gelsinde hem dışarı çıkıp biraz yürüyüş yapabileyim hem de artık üşütüp hastalanmamak istiyorum.

Bugün film postuna devam ediyoruz.Netflix de yer alan baş rollerinde Ryan Reynolds,Jennifer Garner,Zoe Saldaña,Mark Ruffalo'nun olduğu harika su gibi akan bir bilim kurgu filmi var.Reynold'ı gerçekten çok severim içinde bulunduğu hiç bir film kötü olmuyor :)

Zamanda yolculuk ederken kazara 2022 yılına zorunlu iniş yapan savaş pilotu Adam Reed, kendi 12 yaşındaki hâliyle iş birliği yaparak geleceği kurtarmaya çalışır. 

1 yorum:

  1. Selamlar, acil şifalar diliyorum.
    The Adam Project filminin konusunu merak ediyordum. Fırsat bulup inceleyememiştim.
    Paylaşım için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...