22 Mart 2022 Salı

Gerilim Filmi : Follow Me

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün yine korku gerilim tadında bir film postumuz var.Şu sıralar sadece biraz karın ağrısı ve bağırsaklarımdaki sorun dışında daha iyi gibiyim en azından dershaneye gidebilirim bu arada babaannemide anjiyo için hastahaneye yatırdılar annemle babamda onunla kalıyor herkesin evde ayrı bir derdi var anlayacağınız artık şu mutlu ve sıcak günler gelsin lütfen en sevdiğim mevsim kesinlikle artık yaz olucak.

Kaçış odası oyunlarını eskiden beri çok severdim sadece çok fazla deneyimleme şansımız olmadı ama İstanbul'a gittiğimizde tam 3 tane oyun oynadık hiç biri korku değildi ona rağmen acayip eğlendik.Korku odasına Balıkesir'deyken 1 kere gitmiştim kafana göre bir grup bulup gitmek gerçekten çok zor oluyor genelde kızlar korktuğu için pek arkadaş bulamıyorum bu konuda.İstanbul'dan gelince Samsun da arayışa girdik ama bir çoğu pandemi nedeniyle batıp kapanmışlar 1 tane kalmış o da yine korku evi maalesef.Gerçeğine gidemiyorsak bari ona yakın temada olan bi film izleyelim dedim ve bu filmi görünce konusunu beğenip izledim başlangıcı güzeldi ama sonuna doğru bana daha önce izlediğimiz Game diye bir film vardı ona benzettim o yüzden çok orijinal konulu bir yapım olduğunu söyleyemicem.

Sosyal medyada daha iyi içerik üretebilmek için sınırları zorlayan bir grup gencin hikayesini konu ediyor. Sosyal medyayı aktif bir şekilde kullanan bir genç, yeni içerikler üretebilmek için arkadaşları ile birlikte Moskova’ya doğru yola koyulur. Genç adam, gittikçe büyüyen izleyici kitlesinin ilgisini çekmek için her zaman sınırları zorlar. Takipçi sayısını her geçen gün daha da arttırmak isteyen genç, bunun için her şeyi yapmaya hazırdır. Hedef kitlesi için daha iyi içerikler hazırlamayı arzulayan genç ve arkadaşları, gizem ve tehlikenin hakim olduğu bir dünyaya adım atarlar. Bir süre sonra gençler, gerçek hayat ve sosyal medya arasındaki çizgilerin bulanıklaşmaya başladığını fark eder. Onlar artık hayatta kalabilmek için zorlu bir mücadele vermek zorundadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...