29 Mart 2022 Salı

Dram Filmi : My Dearest Like a Cherry Blossom

 Herkese merhabalar efenim,

Bu Japonlarda gereksiz dramalardan sıkılmadı yok mu şöyle uçık kaçık bizi manyak edicek konular ya Japonsunuz kardeşim siz Türk müsünüzde hastalık dramıyla romantik film çekiyorsunuz hala.Netflix de yayınlanan güncel bir film aslında ama çekilmese de olurmuş dedi izletirken hele de kadının hastalığı benden beni aldı bayılacaktım az daha izlerken :D

 Gelecek vadeden genç bir fotoğrafçı, hayat dolu bir kuaföre âşık olur. Ancak birlikte gelecek planları yaparlarken kaderin bir cilvesi her şeyi değiştirecektir.

Amatör bir fotoğrafçı, kuaförüne sadece görünüşünü değil, aynı zamanda eserlerini de beğendikten sonra çıkma teklif eder. Yaptığı işte iyidir. Onun zanaatında onunki kadar iyi olmasını diler. Birlikte bir gelecekleri var ve uyumlu görünüyorlar, ancak kaderin eli müdahale ediyor. Hızla yaşlanıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...