26 Mart 2022 Cumartesi

Dram Filmi : Sen Yaşamaya Bak

 Herkese merhabalar efenim,

Netflix'in yerli film furyasına bir yapım daha eklendi geçenlerde hemen gelir gelmez izledim elbette.Kadrosunda Aslı Enver ve Kaan Urgancıoğlu var.Kaan Bey'e tüm Türkiye zaten Aşk101 den sonra bir de Yargı dizisinde düştük adam Kampüs dizisinden sonraki en büyük çıkışını 40'lı yaşlarda tekrardan yaptı gramda yaşlanmamış hatta daha da tatlış bir şey olmuş yaş alınca o yüzden habire düşüp duruyoruz dizilerde,filmlerde :D Neyse efenim film biraz bayık benden söylemesi şu hastalık muhabbettini romantik filmlerde artık yeşilçamda bırakmış olmalıydık bence ama hayır bir asır daha devam edecek sanırım beni ağlatmayı beceremedi maalesef pek bana geçen bir film olmadı :/

Bekar bir anne olan Melisa, oğlu Can'ı tek başına büyüten güçlü bir kadındır. Ancak aldığı bir haber hayatının dengesini bozar. Melisa, hasta olduğunu ve çok az ömrü kaldığını öğrenir. Peki hayatının son günlerinde ayaklarını yerden kesecek bir aşk yaşayarak, Can'ı emanet edebileceği birini bulabilecek midir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...