7 Mart 2022 Pazartesi

Türk Dizisi : Pera Palas'ta Gece Yarısı

 Herkese merhabalar efenim,

Yine bir yerli Netflix dizisi geldi yine ortalık karıştı.Allah'ım yarabbim şöyle arkamıza yaslanıp güzel güzel fantastik bir dizinin tadını bile çıkaramıyoruz canım ülkemde.Ulan fantastik dizi de neden mantık arıyorsunuz oğlum siz mal mısınız ya hayatınız da hiç mi fantastik yapım izlemediniz hadi geçtim sırf muhalefet olmak için neden bir kadın oyuncuya yerel bir gazatede nefret içerikli yayınlar yazıyorsunuz ve bunun arkasında taraf oluyorsunuz ? Çok ilginç bir milletiz vallahi boşuna ben Japonya yı sevmiyorum adamlar ilginçlikle bizimle yarışıyorlar :D Hangi millet daha ilginç vallahi çözemiyorum artık :D

Diziye gelicek olursak benim çok uzun zamandır sabırsızlıkla beklediğim bir diziydi çünkü hem zaman yolculuğu hem İstanbuldayken Pera Palas'ı görmüş olmam hem de İstanbul da bir kaçış oyunu odasında Ahmet Ümit'in Agatha Christie için yazdığı ve Pera Palas da geçen kurguyu oyuna dönüştürüp sunmaları ve bizim de keyifle oynamamız sonucunda bunlardan baya baya etkinlenmiş olmam.(Ne uzun ve saçma bir cümle oldu ya neyse anladınız umarım :D )

Zamanda yolculuğa çıkan gazeteci Esra, Mustafa Kemal Atatürk ile karşılaşıyor. Atatürk'ü karşısında görünce gözyaşlarına hakim olamayan Esra, kendisini Mustafa Kemal Atatürk'e yapılan bir suikastin ortasında buluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...