23 Mart 2022 Çarşamba

Kore Dizisi : Voice

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün eskilerden bir Kore dizisi ile devam ediyoruz.Normalde dizimiz sanırım 4 sezon kadar sürdü diğer sezonlarını da açıkçası pek izleyesim gelmedi o yüzden birinci sezonu izleyip kendim içinde tadında bırakmak istedim.Jang Hyuk,Lee Ha Na,Kim Jae Wook gibi oldukça ünlü isimler var dizi de gram aşk yok onu belirtmek isterim biraz fantastiğe kaçan bir dizi ama genelde polisiye cinayet ağırlıklı.

Eşi seri katil tarafından öldürülen usta bir dedektif, yetenekli bir ses profili uzmanı olan ve babasının cinayetini sindirmeye çalışan çaylak polisle iş birliği yapar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...