12 Mart 2022 Cumartesi

Gerilim Filmi : Fresh

 Herkese merhabalar efenim,

Bu hafta genelde film izleyerek geçti benim için boş zamanlar o yüzden bu hafta bol bol film postları göreceksiniz benden söylemesi :) Özellikle en sevdiğim tür korku,gerilim,gizem türü biliyorsunuz ki bu filminde konusuna bakıp hoşuma gitmişti özellikle bir kaçırma vakası işleneceğini tahmin etmiştim.İzlerken her zaman ki gibi baş rol kıza bol bol sövdüm öncelikle arkadaşla neden 2-3 gündür tanıdığınız erkeklere bu kadar güveniyorsunuz ? Nasıl bir boşluk bu sizdeki ya da nasıl bir cinsel açlık artık bilmiyorum yani.Türkiye de bence artık bu güven olayı iyiden iyiye azaldı diye düşünüyorum çünkü maalesef sürekli kadınlar bir şekilde balkondan düşüyor ve yanlarında hep bir erkekler oluyor ülkesi farketmez yurt dışında da kadınların bu konuda inanılmaz rahat davrandıklarını her filmde görüyorum ya da BBC de yayınlanan gerçek cinayet vakalarını falan izleyince de.Bilmiyorum belki benim ki çok da iyi bir şey değildir ama ben cidden erkeklerden korkuyorum artık.Bir insana güvenmek benim için eskisi kadar kolay değil gerçi eskiden de o kadar kolay değildi.Bilmiyorum bilmiyorum durum cidden hiç iyi yerlere gitmiyor :(

Noa, bir markette tanıştığı Steve'den oldukça etkilenir ve flört uygulamalarında yaşadığı hayal kırıklığını düşündüğünde kendisine bir şans verip ona numarasını verir. İlk randevularından sonra Noa, Steve'in romantik bir hafta sonu kaçamağı davetini kabul eder. Noa bu süreçte yeni sevgilisinin doyumsuz ve sıra dışı bir iştahı olduğunu keşfeder.

2 yorum:

  1. iki defa izledim, yeni modern korku :) eğer bilmiyorsan diye söleyim
    yts.mx adlı site süper, burdan izliyom bütün filmleri :)

    YanıtlaSil

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...