25 Mart 2022 Cuma

Çin Dizisi : Why Women Love

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün size tee Çinlerden çok eğlenceli güncel bir dizi ile geldim.Denk geldikçe Çin dizilerini izlemeyi çok seviyorum biliyorsunuz ki :) Bu dizi de daha yeni final vermiş olunca hemen bi koşu gidip izledim ve sizlere de yazmak istedim.Elbette konu yine bir şirkette geçiyor şirketin asıl sahibinin oğlu şımarık aklı bir karış hava da biri şirketin CEO su yani müdürü de acayip güzel ve yetenekli bir kadın.Şirketin asıl sahibi olan adam elbette şirketi oğluna bırakmak istiyor ama ondan önce bu güzel müdürümüze işleri öğrenmesi için oğlunu emanet ediyor.Bu arada baş roldeki kadınımız gerçekten çok güzel bir kadın benim bile izlerken dibim düştü kadına :D

Zhao Jiang Yue, bir teknoloji firmasının biraz zalim başkanıdır. İşe ve çalışanlarına saçma olmayan yaklaşımıyla tanınır. Firma, kullanıcıları sadece üç ay içinde bir partnerle eşleştirmeyi vaat eden bir flört uygulaması yayınladı. Aynı zamanda kalp işlerinde de biraz bilgisizdir. Ancak şirketi kazanan aile, şirketin sahibi olan iş grubunun varisi Gu Jia Xin’in Zhao Jiang Yue’nin geçici asistanı olarak katılması için düzenlemeler yapınca, işte işler rahatsız olmaya başlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...