17 Mart 2022 Perşembe

Bilim Kurgu Filmi : Dark City

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün şöyle film postunda beynimizi biraz yakalım istiyorum ama diğer insanların hayal güçlerine hayran kalaraktan :D Bu film 1998 yılında çekilmiş bu tarz filmler maalesef şu anda çekilemiyor bu kadar teknolojiye sahip olunmasına rağmen bu hayal gücü bu atmosfer ... En fazla kitaplardan beyaz perdeye uygulanan yapımları izleyebiliyoruz.Bu arada filmi izlerken aklıma Truman Show gelmedi değil hani biraz ondan etkilenilmiş gibiydi ama yine de kendine has adı gibi dark bir havası vardı filmin başından sonuna merakla ve ilgiyle izledim.Eminim bilim kurgu severler bu filmi kült haline getirmişlerdir sadece ben biraz geç keşfettim :)

Bir sabah gözlerini açtığında kendini bilmediği bir otel odasında bulan John Murdoch, buraya nasıl geldiği konusunda hiçbir fikre sahip değildir. Çok zaman geçmeden işlenen seri cinayetlerin zanlısı olarak arandığını öğrenir. Hafıza kaybı yaşadığı için cinayetleri işleyip işlemediği konusunda da fikri yoktur. İşinde başarılı dedektif Burmstead ile iletişime geçer ve gerçekte kim olduğunu öğrenmek ve karşı karşıya kaldığı korkunç bilmeceyi çözmek ister.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...