5 Mart 2021 Cuma

Amerika Dizisi : Wandavision

 Herkese merhabalar efenim,

Pazartesi günü hazır izinliyken şöyle yeni bir diziye başlıyım dedim.Bloglar da falan bu diziyi hep görüyordum Marvel yapımı olduğu için az çok konusunu falan tahmin edebiliyordum ama Avengers yapımları ile alakalı olduğunu bilmiyordum diziyi izleyince ardındanda "Ezginin Kanalı" adlı youtube kanalında dizinin bölüm bölüm yorumlarını izleyince kafamda oturmaya başladı dizide ki tüm metaforlar atıflar falan daha oturaklı oldu çünkü Avangers'ın ayrı ayrı kahraman filmlerini seyretmiştim o yüzden karakterleri olayları az çok biliyorum ama Avangers End Game filmini izlemediğim için bu dizideki göndermeleri anlayamamıştım o yüzden eğer o filmi izlemediyseniz ya da Avengers dünyası hakkında az çok bi bilginiz yoksa bu diziyi çok fazla anlayamazsınız.Ben ordan burdan izlediklerimle çat pat bildiklerimle bilgileri yerine koyabildiğim için diziyi son yayınlanan 9. cu bölüme kadar izledim dizi sanırım daha sezon final ya da final yapmadı ama sanırım ben şimdilik bu kadar izlerim diye düşünüyorum devamını getirmem :)

Wanda Maximoff’un Scarlet Witch’e dönüşüm sürecini anlatacak ve dizi, 50’li yıllar atmosferinde geçecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Idea Of You

 Herkese merhabalar efenim, Bugün yoğun bir güne başladım arada bi mola verdiğim zamanda günün film postunu yazmak istedim.Amazonda yayınlan...