17 Mart 2021 Çarşamba

Romantik Komedi Film : Trade Your Love

 Herkese merhabalar efenim,

İzin günümde öyle yeni başlayan Kore dizilerine bakarken bu Kore filmine denk geldim hiç daha önce görmedim bu filmi zaten tanınan öyle çok ünlü bir oyuncu da yok senaryoda acayip klişe gelince kimse sallamamış filmi demek ki ama film ne kadar da klişe başlasa da farklı bir sonla bitiyor hem izleyicinin hevesini kursağında bırakıyor hem de "niye çektiniz ulan o zaman bu filmi" diyor insan.Bence film daha çok dizilerde gerçekleşen bu "zorla evlenmişler sonra birbirlerine aşık olmuşlar" klişesini gerçek hayatta nasıl olurdu diye düşünüp yapmışlar gibime gelirdi çünkü bence tam da böyle olurdu :D

Seong Suk'un ailesi bir havayolu işletmektedir. Seuong Suk, şirketin varisi olmak için evlenmek zorundadır. Hae Joo ise annesi ve üç abisinden evlenmesi için sürekli baskı görüyordur. Hae Joo, hayatını kendi isteğince yaşamak ister. Görücü usulü buluşmada karşılaşan ikili, istediklerini elde etmek için evlilik sözleşmesi yapmaya karar verirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...