6 Mart 2021 Cumartesi

Müzik - Mamamoo Dingga

Herkese merhabalar efenim,

Günün aksiyonlu ve yoğun zamanları başlamadan bi post yazayım dedim.Bu hafta da LGS tarafında bursluluk sınavı olduğu için önümüzdeki hafta da inanılmaz yorucu ve yoğun olucak benim açımdan o yüzden yarın çok iyi dinlenmem ve enerji toplamam gerekiyor :/ Bugün de size enerji verecek en sevdiğim Koreli kız gruplarından biri olan Mamamoo'dan bir şarkı dinletmek istedim.Dün yolda müzik dinlerken farkettim ki Spotify Mamamoo'nun şarkılarını kaldırmış bünyesinden neden olduğunu tam olarak bilemiyorum ama sanırım yayın şirketiyle bir anlaşmazlığa düştüler telif doğrultusunda diye düşünüyorum o yüzden şu sıralar pek dinleyemiyorum bu grubun şarkılarını en azından burda biraz dinleyelim diye düşündüm.Bu şarkıyı dinledikçe arkadaşımlarımla dışarı çıkmak ve gezmek istiyorum yemek ve içmek istiyorum :( Mart ayından sonra her şey güzel olucak demiştim biraz biraz olmaya başladı aslında şu sıralar moral motivasyon olarak daha iyiyim işlerde daha yoğun ama en azından daha iyiymiş gibi geliyor bana :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İngiliz Dizisi : Baby Reindeer

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve mini bir İngiliz dizisinden bahsedicem bugün sizlere.Instagram postlarında görüp merak et...