22 Mart 2021 Pazartesi

Anime : Satsuriku no Tenshi

Herkese merhabalar efenim,

Bugün izin günüm evde pineklerken telefonuma baktığımda banka hesabıma para yattığı bildirisi geldi baktım tarihe daha maaşın yatmasına var nerden geldi bu para diye düşünürken Google hesabından 0,84 kuruş civarlarında 3 kere para gönderdiğini gördüm o zaman anladım ki bu blogtan kazandığım ilk para ! 

8 yıldır her gün bu blogu yazıyorum toplamda 1937 tane içerik yazmışım bugüne kadar animelerden tutun,youtube videolarına kadar içerik girdim ama hiç bu işten para kazanacağım aklıma gelmemişti.Benim için hobi ve içine ferahlatma yeri aslında daha çok izlediğim,gördüğüm ya da deneyimlediğim her şeyi burada arşivleme ihtiyacından geliyor.1 Tl bile olmayan bu ödeme beni inanılmaz motive etti inanın bana :) 

Bugünün postunda uzun zamandan sonra canım anime izlemek istediği için araştırıp bulduğum ama uzun aralıklarla izlediğim "Satsuriku no Tenshi " animesi var.Toplamda 16 bölüm olan bu anime gizem,korku kategorisinde diyebiliriz.Başlar da çok güzel ve gizemli bir şekilde başlamış olsa da yaklaşık bi 6-7 bölümden sonra beni çok fazla sarmadı o yüzden biraz ara vermiştim animeyi izlemeye bugün de artık bitireyim şu animeyi diye başına oturup sabahtan izleyip bitirdim.Sonu yine beni öyle çok fazla tatmin etmedi elbette ama bu tarz tek mekanda geçen animeleri seviyorum :)

13 yaşındaki Rachel uyandığında kendini terk edilmiş bir binanın zemin katında tutsak kalmış olarak bulur. Hiçbir anısı olmadan veya nerede olduğu hakkında hiçbir fikri olmadan sersemlemiş ve kayıp bir halde binada dolaşmaktadır. Arayışında bandajlarla sarılı olan bir adamla karşılaşır. Adam kendini Zack olarak tanıtır ve Azrail'inki gibi bir orak kullanmaktadır. Aralarında tuhaf, çılgın sözlerle güçlenen garip bir bağ vardır. İkisi bu garip binada tutsaklar ve kaderin neden onları buraya koyduğunu bilmiyorlar. Ama bir çıkış yolu bulabilmek için can havli ile çalışacaklar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...