8 Mart 2021 Pazartesi

İngiliz Dizisi : Crashing

Herkese merhablar efenim,

Yine yoğun bir iş haftası beni bekliyor.Dün izin günüm olduğu için bir şeyler izlemek istedim ve küçük bir araştırma sonucunda Phoebe-Waller Bridge'in yine yazıp yönetip ve oynadığı bir mini dizi ile karşılaştım aslında dizi mini bir dizi değil bence devamı gelirmiş ama devamının gelmesine sanırım izin verilmemiş ve dizi 6 bölümde kalmış dizi Netflix de yer alıyor.Bu kadının erkek-kadın arasındaki diyalogları ve o cinsel enerjiyi yansıtış şekli benim çok hoşuma gidiyor keşke daha fazla dizi yapsa da izlesek ve kadının dizilerini artık yarım bırakmasalar !

Yirmili yaşlarda bir grup genç düşük bir kira ödeyerek kullanım dışı bir hastanede mülk koruyucuları olarak yaşamaya karar verince eğlence başlar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Idea Of You

 Herkese merhabalar efenim, Bugün yoğun bir güne başladım arada bi mola verdiğim zamanda günün film postunu yazmak istedim.Amazonda yayınlan...