3 Mart 2021 Çarşamba

Japon Dizisi : Love and Fortune

 Herkese merhabalar efenim,

Japon dizileri ve Japonlara dair her şey beni fazlasıyla meraklandırıyor ve içine çekiyor bu dizi de onlardan biri oldu.Japonya da 18 yaş altındaki kişilerin cinsel ilişkiye girmesi yasakmış tespit edildiği zaman (nasıl tespit ediliyor tam olarak bilemiyorum da :D ) para ya da hapis cezası veriliyormuş.Dizinin ilk başında uyarı olarak çıkıyordu bu cümle zaten yasak aldatmalı bir aşkı anlatıyor dizi.15 yaşında bir erkek çocuğu ile 32 yaşında sevgilisi olan ama depresyonda yalnızlıktan ölecek olan bir kadını anlatıyor.Mini bir dizi zaten.Bu tarz dizilerde zaten anca Japonya dan çıkar Türkiye de böyle bir şey yayınlanacak dahi olsa yer yerinden oynar herhalde.15 yaşında birini oynayan çocukta hiç 15 yaşında gibi görünmediği için içim biraz da olsa rahat bir şekilde izledim (gerçekte 22 yaşında oyuncu kadın oyuncu ise 35 yaşında).Ama bu durumunda bile pedofiliye girmediği anlamına gelmiyor.Sonuçta benim de 15 yaşında hatta şimdi YKS tarafında çalıştığım için 19-20 yaşlarında mezun öğrencilerim var ama hiç birine asla "erkek" gözüyle bakamam hepsi daha hayatında başında ergen gencolarmış gibi geliyor bana 7.ve 8.sınıf bebişlerimi saymıyorum bile onlar bebe hala benim gözümde :D O yüzden bu tarz duygular bana fazlasıyla uzak ama anlayabilmek açısından bu tarz diziler bana bi vizyon katıyormuş gibi hissediyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...