19 Mart 2021 Cuma

Müzik : LP - Other People

Herkese merhabalar efenim,

Bugün İzmir de yağmurlu ve soğuk bir güne uyandık umarım bugün de biran önce biter de evime gidebilirim çok fazla karın ağrımda var ayaklarımdan biraz su da aldım daha çok ağrayacak gibi duruyor.Nisan ayı ile birlikte daha güneşli ve güzel havalarla birlikte daha güzel günler görmek istiyorum artık bence bu kış da artık miladını doldurdu.

Bugün bu havaya yakışır şu sıralar dinlemeyi de çok sevdiğim bir LP şarkısı yayınlamak istedim müzik postunda.Klibini öyle aman aman beğenmesem de şarkı gerçekten çok güzel ve bu tür yağmurlu havalara çok iyi gittiğini düşünüyorum  ... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...