15 Mart 2021 Pazartesi

Kore Dizisi : She Would Never Know

 Herkese merhabalar efenim,

Haraketli başlayıp haraketli biten bir haftanın sonunda bir gün izin yaptıktan sonra iş sahalarına bugün geri döndüm ama o haftanın yorgunluğunu almaya 1 gün yetmedi maalesef keşke en az 2 gün tatil yapabilsem :( Mart ayınında yarısını bitirdik az kaldık asıl sona tek tesellim bu şu sıralar yine.Havalarda umarım biran önce düzelir de biraz güzel bahar havasının tadını çıkarabiliriz belki o zaman şu iş yoğunluğunda kafamı dinlemiş hissedebilirim.

Dün bu diziyi oturup bitirdim zaten taze final yapmış bir diziydi.Genel olarak kadın ile baş rol adam arasında yaş farkı olduğu için (kadın daha yaşlı) dizi o kadar da beğenilmedi ya da ön yargı işe yaklaşıldı ama bence kadın da o kadar yaşlı sayılmazdı daha yaşlı görünen kadınları izledik biz süt gibi adamlarla :D Bu arada Rowoon da süt gibi adam mahşallah dizinin başlarında kadın bi mırın kırın yaptı o sahnelere bi sinir oldum içinden dedim " sen kim köpeksin de Rowoon gibi bir adamı tipin bulmuyorsun" :D

Hoş bir sunbae (Won Jin-A) ile onun gözü pek hoobaesi (Rowoon) arasındaki romantik ilişkiyi konu almaktadır. Yoon Song-A'nın (Won Jin-A) çalıştığı şirkette marka pazarlamacısı olarak çalışan Chae Hyun-Seung, Oldukça yakışıklı, çekici ve sevimli birisidir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...