25 Mart 2021 Perşembe

İsveç Dizisi : Love & Anarchy

 Herkese merhabalar efenim,

Dün öyle kafama esti biraz Netflix den bir şeyler bakayım dedim bu dizi ile karşılaştım toplamda 8 bölümcük bir mini İsveç dizisi.Sanırım ilk defa izlediğim bir İsveç dizisi daha önce izlediğimi hatırlamıyorum ana dilinde izlediğim için biraz zorlandım açıkçası izlemekte ama sonradan alışılıyor Kore dizileri gibi müptela yapmaz ama :D Çok fazla cesur sahnelerin olduğu bir dizi aslında o yüzden +18 damgasını koyabilirim.Dizi de ki herkes o kadar sarıydı ki artık sarılık geçirdim resmen (adamlar İsveçli zaten sarı olmayıp ne olacaklar).Muzip değişik bel altı mizahı olan bir dizi aslında öyle çok aşk meşk var diyemem daha çok aldatma üzerine kurulmuş gibime geldi benim orta şeker zaman geçirmelik bir dizi diyebiliriz tek sezondan oluşuyor 2.sezonda yoldaymış ama izleyeceğimi pek sanmıyorum :D

Kariyer odaklı bir danışman ve iki çocuk annesi Sofie'nin hikâyesini anlatılıyor. Danışman olarak çalışan, kariyerine odaklı, eski bir yayınevini modernize etmek için görevlendirilen evli ve 2 çocuk annesi Sofie (Ida Engvoll) karakterinin etrafında dönmekte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Idea Of You

 Herkese merhabalar efenim, Bugün yoğun bir güne başladım arada bi mola verdiğim zamanda günün film postunu yazmak istedim.Amazonda yayınlan...