1 Mart 2021 Pazartesi

Romantik Film : Loco por ella

 Herkese merhabalar efenim,

Netflix de Türkçe çevirisiyle " Senin İçin Çıldırıyorum" olarak tanıyacağınız İspanyol filmi "Loco por ella" yı izledim dün akşam.Klişe bir tek gecelik ilişkiden normal ilişkiye geçiş filmi olacağını beklerken akıl hastanesine giden bir çılgın aşk hikayesini anlatıyor.İzlemesi keyifli boş zamanlarınız da ya da kafanızı dağıtmak için izlenebilir :)

Genç bir adam olan Adri, Carla ile büyülü bir gece geçirir. Geceni etkisinden çıkamayan Adri, Carla’yı yeniden görmek ister ancak genç kadın bir psikiyatri hastanesinde yatmaktadır. Bunun üzerine Adri, gönüllü olarak aşık olduğu kadının yanına, psikiyatri hastanesine girmeye karar verir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...