29 Mart 2020 Pazar

Alman Dizisi : Unorthodox

Herkese merhabalar efenim,
Bugün kurum olarak online derslerin yanında biz de modaya uyup zoom programı ile ders vermeye başlayacağız derslerin moderatörlüğünü elbette biz yaptığımız için tüm gün bu işle uğraşıyor olacağız.Saat 10.00 da ilk ders başlayacak o yüzden sabahın 8'in de kalktım (sanki ders anlatacak olan benmişim gibi) hazır kalkmışken bloğumu da yazayım dedim.

Netflix de 4 bölümlük bir mini dizi izliyordu annem ben de hemen kuruluverdim yanına çünkü dizinin konusu hoşuma gitti kadın özgürlüğü ve elbette özgürlük temalı ! Sadece karantina olduğumuz günler değil normal zamanlarda da çoğu zaman özgür olmayı diliyorum çoğu zaman istediğim her şeyi her an yapabiliyorum ama üniversitedekine oranla burada ailemle yaşadığım için o kadar mümkün olmuyor maalesef ki :/ Bu dizide de ailesinden dini olarak sürekli baskı yiyen bir Yahudi kızının özgürlük için bir adamla evlenmesini daha sonra özgürlüğün evlilikte olmadığını anlayıp Berlin'e kaçmasını yeteneğinin,hayallerinin ve özgürlüğün peşinden gitmesini anlatıyor tabi kocası öyle düşündüğünüz kadar kötü bir adam değil ama kızı seviyor bu yüzden kız kaçınca o da karısının peşinden yollara düşüyor.

Kendi ayakları üzerinde durma arayışındaki genç bir kadın, New York'taki ultra Ortodoks Yahudi topluluğunu bırakarak Berlin'de yeni bir hayata başlar. Ancak tam kendi yolunu bulmaya başlamışken geçmişi yakasını bırakmaz.

Unorthodox (2020)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...