2 Mart 2020 Pazartesi

Kore Dizisi : Crash Landing on You

Herkese merhabalar efenim,
Dün izin günüm olduğu için bütün gün Netflix de takıldım.Netflix de takılmayalı uzun zaman olduydu yeni ne gelmiş biraz bakındım ve beğendiklerimi hemen izledim onlardan ilki baş rolde Hyn Bin'nin olduğu bi Kore dizisi idi.Normalde pek Hyun Bin fanı sayılmasam da adamın yaşına göre bi karizması iyi oyunculuğu ve dandik dizilerde rol almama gibi prensipleri var o yüzden diziye bir şans verip izledim ve gayette güzeldi konusu da oldukça değişik geldi bana.Güney Kore'nin zengin bir kızı yamaç paraşüdü yaparken Kuzey Kore topraklarında askeri bir bölgeye düşüyor ve kendisini bir komutan kurtarıyor.Güney Kore ve Kuzey Kore olaylarını az çok biliyorsunuzdur resmen yasak adamların yanyana gelmeleri bir de bunlar birbirine aşık olunca elbette komedi ve dram bir araya gelmiş ve izlemesi keyifli bir dizi ortaya çıkmış.Netflix'in bu anlamda Kore dizilerini oldukça seviyorum paraya kıyıp gerçekten güzel prodüksüyonlu diziler yapıyorlar.

Konusu:
Dizi, bir Güney Koreli kadın ile bir Kuzey Koreli adamın arasındaki aşk hikâyesini konu almaktadır. Güney Kore'deki bir holdingin mirasçısı olan Yoon Se-Ri (Son Ye-Jin) yamaç paraşütü yaparken sert rüzgâr nedeni ile Kuzey Kore’ye acil iniş yapmak zorunda kalır. Burada, Kuzey Koreli bir subay olan Lee Jung-Hyeok (Hyun-Bin) ile karşılaşır. Lee Jung-Hyeok, Yoon Se-Ri’yi koruyup gizler ve bu süreçte gönlünü Yoon Se-Ri’ye kaptırır.


Karakterleri:
Son Ye-Jin dizide varlıklı bir ailenin kızı olan Yoon Se-Ri karakterini canlandırmaktadır.

Hyun-Bin dizide Kuzey Koreli bir subay olan Lee Jung-Hyeok karakterini canlandırmaktadır.

Seo Ji-Hye dizide Kuzey Koreli bir müzisyen olan Seo Dan karakterini canlandırmaktadır. Annesi Pyongyang'da elit bir mağazanın sahibidir ve babası üst düzey bir devlet memurudur. Varlıklı ailesinden ve güzel bir kadın oluşundan daha çok yeteneklerine ve hayatta kalma azmine güvenen akıllı bir kadındır.

Kim Jung-Hyun dizide zengin ve yakışıklı bir iş adamı olan Koo Joon-Hee karakterini canlandırmaktadır. Bir gün, aniden ortadan kaybolur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...