16 Mart 2020 Pazartesi

Müzik : Little Mix - Wasabi

Herkese merhabalar efenim,
Bugün itibariyle iş yerimden ücretsiz izin aldım ve evde izole olmuş bir şekilde yaşamayı düşünüyorum.Çünkü ülkemizde de maalesef ki vaka sayısı artmış vaziyette öğrenciler,öğretmenler zaten yoklar benim de iş yerine gidip sağlığımı tehlikeye atmamı beklemesin kimse.Eğer sizin de elinizdeyse sizden ricam lütfen bir şekilde iş yerlerinizden izin alıp evinizden bir süre mecburi şeyler olmadıkça dışarıya çıkmamanız.

Virüsün bulaşma ihtimali dışında ülkemizde son zamanlarda olan bitenler de,özel hayatımın kötü gitmesi de beni zaten ruh sağlığı olarak oldukça etkiliyordu son zamanlarda bir şekilde psikolojik dayanıklılığım olduğu için ruh sağlığımı korumaya başarıyor ve işime odaklanıyordum artık işimi de uzaktan da olsa yürütmek dışında yapamaz hala gelecek olduğumu hissediyorum çünkü ruhum gerçekten bu genç yaşta yıpranmaya başladı.Kitap okumak,dizi film oyun izlemek ve müzik dinlemek bu süreçte bana çok fazla yardımcı oldu.O yüzden bu izole günler boyunca bunları yapmaya odaklanıcam ve odamdan,yatağımdan ayrılmayı hiç düşünmüyorum,her gün size de burdan yazmaya devam edeceğim.Şimdilik iznim 1 hafta gibi görünüyor ama artan vaka sayısına bakıcak olursak 2. haftaya da uzayabilir bilemiyorum Allah'tan hepimiz için sağlık ve hayırlı şeyler olmasıı diliyorum.

Bu kadar iç karartıcı şeyden sonra biraz da olsa haraketlenmek ve moralimizi düzeltmek için şu sırlar dinlemeyi çok sevdiğim bir şarkıyı sizinle paylaşamak istedim.Şarkının klibini açıkçası biraz amatörce buldum ama şarkı çok eğlenceli bence :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...