27 Temmuz 2021 Salı

Amerika Dizisi : The Nine Lives of Chloe King

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün erkenden blogumu yazıyorum.Bugün çok daha iyiyim , iyiden iyiye nezlem geçti sadece bazen kolumdaki ve kalbimdeki ağrı nüksediyor onunda kalbimden değilde boynumdaki fıtıktan geldiğinden süpheleniyorum nöroloji kısmından bir türlü randevu alamadığımızdan şu boynum ve kollarımın ağrısı için bi gidemedim resmen 3-4 aydır idare etmeye çalışıyorum kendimi.Bugün babam Samsun'a gidicek artık bizzat oradan ev bakmaya başlıcak hala ev bulamadık bulduğumuz anda taşınıcaz zaten hiç beklemeden ben de biran önce iş aramaya başlasam iyi olucak.

Neyse efenim özel hayatımdan haberler böyle asıl gelelim bugünün dizi postuna.Bugün fantastik deneme dizilerden biri var.Daha önce hiç ismini duymadığım ömrü kısa olan çıtır çerezlik bir diziden bahsedicem.The Nine Lives of Chloe King kedi güçleri olan tipik Amerikalı bir kızı anlatıyor.

Chloe gizemli güçleri olan genç bir kızdır. Doğumgününde bu yeteneklerini keşfeden Chloe, birisi tarafından takip edildiğini farkettiği andan itibaren, kendisinin kadim bir ırkın parçası olduğu gerçeği ile yüzleşiyor. Ve bu ırkın hayatta kalması için son umut da "o" olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...