6 Temmuz 2021 Salı

Japon Dizisi : Okane no Kireme ga Koi no Hajimari

  Herkese merhaba efenim,

5 günlük Marmaris tatilimden döndüm efenim.Covid önlemlerine dikkat ederek bol bol maske ve dezenfektanla geçen bir tatil oldu özellikle kapalı ve kalabalık ortamlara girmedik hep açık alandaydık Allah izniyle bir şey kapmadan geldiysek ne mutlu bize.

Bugün postlar her gün kaldığı yerden devam ediyor efenim.Bugün yine bir Japon dizisi var.Dizi yine mini bir Japon dizisi.Dizi inanılmaz tatlı bir şekilde başladı ve pat diye baş rol erkek oyuncusunun finalinde diziden çıkmasıyla diziyi bitirdiler.İlk defa böyle bir şey gördüm Asya dizilerinde genelde oyuncular diziyi tamamlar öyle ne yapacaklarsa yaparlar.Meğersem biraz araştırınca baş roldeki o tatlış adamın intihar edip öldüğünü öğrendim dizi de onun anısına adanmış.Ayy bi kötü oldum resmen :( Nasıl da tatlı ve yetenekli bir adam nasıl bir yaşantısı ya da psikolojisi vardı bilemiyorum elbette ama çok üzüldüm :(

Kuki Reiko, 27 yaşında bekar bir çocuk. Orta ölçekli bir oyuncak üreticisinin muhasebe departmanında çalışan. Geçmişinden gelen bir olay onu tutumlu bir hayat yaşatır, sadece ihtiyaçları satın alır. Bir yıl önce, hemen beğenilen ikinci el bir mağazada küçük tabaklar buldu. O zamandan beri, o dükkana geri dönüyor ve hala satın alıp almayacağını tartışıyor. Sonunda, 1680 yen yapmaya karar verdiğinde(15 $) satın aldığında, ikinci el mağazasına büyük bir beklentiyle girer, ancak bir çiftin bir hevesle küçük yemekleri satın aldığını gördüğünde paramparça olmasını sağlar. Patronunun oğlu Saruwatari Keita'yı tanıdığında yaşadığı şaşkınlığı hayal edin! Birkaç gün sonra Reiko işe gider ve sadece muhasebe bölümünde Keita'yı bulur. Babası savurganlığına sinirlendi ve onu paranın değerini öğrenmesi için oraya gönderdi. Tutumlu Reiko ona öğretmek için en uygun olduğu için, kendisini uygun bir öğrenci bulacaktır. Ama tavsiyesi sadece parayla ilgili olacak mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...