28 Temmuz 2021 Çarşamba

Kitap - Zemberekkuşu'nun Güncesi Haruki Murakami

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün 18.30 da hayırlısıyla 2.dozumu da olmaya gidiyorum.Evde benden başka 2.dozunu olmayan kalmadı çok şükür o yüzden içim biraz rahat gibi.Babamlar dün Samsun'a gittiler umarım yakın zamanda evimizi bulur da biran önce taşınma işlemlerine başlarız.Bugün hava 39 derece burada önümüzdeki günler içinde 40-41 aralığında gösteriyor.Hem sıcağa hem bu eve daha fazla dayanamıyorum artık tez zamanda gidelim yerimizi yurdumuzu bilelim istiyorum ayrıca çalışmayı da çok özledim evde sıkılmaya başladım cidden :/

Bugünün postunda beni hayal kırıklığına uğratan ve gereksiz uzatıldığını düşündüğüm bir Murakami kitabı var.Sanırım Murakami kitapları içinde en sevmediğim kitap bu oldu oysa çok da duydum kitaplardan ordan burdan o yüzden aşırı merak ettiğim bir kitaptı da.Marmaris tatilinde okumak için yanıma götürmüştüm ama 1 haftalık tatilde dahi bitiremedim kitabı 10 günde falan anca bitirebildim ki ben Murakami kitabını ne kadar kalın olursa olsun en fazla 3-4 günde bitiren bir insanım.

Tokyo’nun mahallerinden birinde yaşayan genç Toru Okada, karısının kayıp kedisini aramaktadır. Toru, çok geçmeden Tokyo’nun kendi halindeki yüzeyinin alt kısımlarında gizlenmiş bir dünyada karısını da ararken bulur kendini. Toru’nun arayışları birbirleriyle kesişirken Toru Okada, burada tuhaf bir grup müttefikle ve kötü karakterle karşılaşır: psişik güçlere sahip bir hayat kadını, kötü kalpli fakat medyatik bir politikacı; 16 yaşında marazi bir kız ve Japonya’nın İkinci Dünya Savaşı sırasındaki Mançurya Seferi’nde yaşadığı son derece berbat deneyimler yüzünden kalıcı hasar almış yaşlı bir gazi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...