10 Temmuz 2021 Cumartesi

Dram Filmi : Kim Ji-young, Born 1982

  Herkese merhaba efenim,

Dün akşam uzun bir aradan sonra eski iş arkadaşlarımla buluştum dışarda yedik içtik bol bol dedikodu yaptık nasıl da özlemişim kendimi yeniden o eski normal günlere dönmüş gibi hissettim.

Bugün yine bir Kore filmi var.Gong Yoo Oppanın oynayıp da tırt olan bir proje görmedik zaten kendisi de bence özellikle bir sosyal mesajı olan filmleri tercih ediyormuş gibime geliyor.Kim Ji-young, Born 1982  yeni evli bir kadının ataerkil bir toplumda işini bırakıp evinin kadını olmaya çalışmasını anlatıyor o bunalımını oldukça gerçekçi bir şekilde ortaya koymuşlar.Kore kültürünün bizim kültürümüze ne kadar çok benzediğini bir kez daha görmüş oldum bu filmle.Allahtan kocası Gong Yoo gibi yakışıklı ama karakter olarak da anlayışlı ve tatlı bir adam herkese Allah böyle bir koca versin ne diyeyim :)

Film okulda, evde ve iş hayatında cinsiyet ayrımcılığına maruz kalan sıradan bir koreli kadın olan Yung Yu Mi’nin hayatla mücadelesini anlatıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...