16 Temmuz 2021 Cuma

Bilim Kurgu Filmi : Level 16

  Herkese merhaba efenim,

Şu Temmuz ayı bitsin gitsin ve biran önce taşınalım istiyorum artık.İzmir o kadar sıcak ki artık bu şehre cidden dayanamıyorum.Mis gibi Samsun'a Karadeniz'e gitmek yeni evimizin balkonunda kitap okumak istiyorum.Bu arada ben daha taşındıktan sonra iş bulucam nasıl bulucam hiç bilmiyorum bile açıklmaya göre 3 Eylül de okullar açılacakmış da bu delta varyantı ile birlikte vaka sayılarında artma da başladı.Ailecek ikinci dozlarımızı da olucaz temmuz ayı içerisinde hakkımızda hayırlısı artık ne diyim.

Bugünün postunda bir bilim kurgu filmi var.İzlemesi keyifli benim daha önce izlediğim bir kaç filme benzettiğim Level 16 filmi var.Sonuna kadar merak uyandıran bir film oldu.

On altı yaşındaki Vivien, hapishaneye benzeyen ve aynı zamanda yatılı bir okul olan Vestalis Akademisi'nde kimseye karışmadan günlerini geçirmektedir taki kendisine ihanet eden Sophia ile karşılaşana kadar. Kızlar akademinin ardındaki korkunç gerçeği ortaya çıkarmak için tehlikeli bir araştırma başlatırlar. Hayatları boyunca tek amaçları hayatta kalmak olan kızlar, ya kendilerini kurtaracaklar ya da bu yolda öleceklerdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...