25 Temmuz 2021 Pazar

Kitap - Bir Aşk Masalı Osman Aysu

 Herkese merhabalar efenim,

Günün ikinci postunda bir klasik polisiye yazarı olan Osman Aysu'nun Bir Aşk Masalı kitabından bahsedicem.Şu sıra nadir kitaba sardım sahaflardan oldukça iyi fiyatlara güzel kitaplar aldım bunlardan biri de daha önce Mor Salkımlı Köşk romanını okuduğum ve dili eski olsa da basit olayları sonuna kadar merak ettiren polisiye,romantik karması hikayeler yazan Osman Aysu oldu.Bu kitabını da sonuna kadar oldukça keyifli bir şekilde okudum diğer kitaplarını da buldukça alıp okumak istiyorum kendisi oldukça üretken bir yazar.

İkisi de aynı kolejde okumuş, aynı sıraları paylaşmıştı. Okulun basketbol takımında da devam eden arkadaşlıkları keyifli bir dostluğun kapılarını açmıştı onlara. Mezun olduktan sonra kendilerine bambaşka yollar çizince, ister istemez bir mesafe girmişti aralarına. Giderek birbirlerinin izini kaybetmişlerdi. Biri avukat olmuş, üst üste kazandığı davalarla İstanbul'da ünlü bir isim haline gelmişti. Diğerinin ise nerede olduğu bilinmiyordu. Yıllar sonra bir gün karşılaştılar!... Zorunlu bir karşılaşmaydı bu. Eski okul arkadaşı çaresizdi ve avukattan yardım istiyordu. Oğlu bir süredir kayıptı çünkü. Avukat, elbette ki yardım edecekti arkadaşına. Ama olayın üstüne üstüne gittikçe hiç ummadığı sorunların içinde buluverdi kendini. Üstelik, bu gerilim dolu arayışta bir doktor, aşkla da tanıştırdı onu. Asıl macera şimdi başlıyordu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...