24 Temmuz 2021 Cumartesi

Kore Dizisi : Mad for Each Other

  Herkese merhaba efenim,

Dün kolum ve kalbim aşırı ağrıdığı için acile gittim ama hiç bir şey çıkmadı elbette sanırım ben soğuğu fena yedim o yüzden hala hastalığım geçmiş değil hastalığım geçmeden aşı olmak da istemedim o yüzden onu da bir süre sonrasıya erteledim.Dünün postunu ve bugünün postunu bugün paylaşıcam bu yüzden.

Netflix de de izleyebileceğiniz aşırı tatlı bir mini dizi önericem size."İki deli bir araya gelmemeliydik..." temalı çok eğlenceli bir dizi ben izlerken inanılmaz eğlendim ve güldüm.Aslında çifti birbirine çok yakıştırmadım başlarda çünkü bence kadın adama fazla genç kalmış ama senaryo o kadar tatlı ki çifti bile sevdirdi bana :D

Birbirlerine aşık olurken karmaşık bir acı ve iyileşme sürecinden geçen kendi acı hikayeleri olan iki kişi hakkında. No Hwi Oh, Gangnam Karakolunun şiddet suçları bölümünde çalışan bir dedektiftir. Hayatının aniden bir dönüşüne ve öfkesini hiçbir şey için tutamayan “deli” bir kişiye dönüşene kadar iyi gittiğini düşünür. Lee Min Kyung , kendi hayallerine ve dürtülerine kapılmış bir kadındır. Hayatındaki her şeyin bozulmasına neden olan "o olay" a kadar, saygın bir işi olan güzel bir kadın olarak sıradan bir hayat yaşamıştı. Sonuç olarak, kimseye güvenemedi ve kendi kurduğu bir hapishaneye yakalandı. Sanrılar, etrafındaki herkesi kızdırmak gibi talihsiz bir yan etkiye de sahiptir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...