10 Temmuz 2021 Cumartesi

Fantastik Film : The Witch Part 1The Subversion

  Herkese merhaba efenim,

Bugün yine bir Kore filmi var postumuzda.Bu sefer Fantastik bir film var ama içinde bol bol aksiyonda var diyebilirim.Dizilerden tanıdığımız yüzler de var baş rollerde o yüzden izlemesi de pek keyifli oldu sanırım bu film bir serinini ilk partı ikinci partı 2021 yılı içerisinde çıkacakmış deniliyor ama bakalım çıkarsa izlerim ben izlerken fena keyif aldım :)

Tüm hafızasını kaybeden Ja yoon, hükümetten kaçan küçük bir kızdır. Yaşlı bir çifte sığınır, çiftin bakıp büyüttüğü Ja yoon büyür ve lisedeyken maddi sıkıntılar yaşayan ailesine yardım etmek için bir TV yarışmasına katılır. Ancak bu yarışma kaybolduğu günden beri onu arayanlar için büyük bir ipucu olur.Ja yoon’un sıradan hayatı bu gelişmeden sonra hiç de sıradan olmayacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...