29 Haziran 2021 Salı

Avustralya Dizisi : Bump

  Herkese merhaba efenim,

Bugün dizi postumuzda ilk defa Avusyralya dizisi var.Gerçi ben izlerken diziyi Meksika dizisi falan sanmıştım ama değilmiş.Stan Originals diye bir platformda yayınlanan mini bir dizi.Liseli bir kızın hesapta yokken hamile kalması ve çocuğu doğurmasını anlatıyor.Tabi bu durumu o kadar cool karşılıyor ki herkes izlerken şok falan geçirdim sanırım :D Biz de olsa zorla evlendirirlerdi o çocukları ya da kızı namus meselesi diye öldürürlerdi herhalde bilmiyorum.Bazen dizi izlerken cidden kültür şoku yaşıyorum.O yüzden genelde Kore dizileri izliyorum çünkü kültürü bizimkine daha yakın :D

Sürpriz bir bebeği olan hırslı ve başarılı bir genç kız olan Oly; ve iki aile için ortaya çıkan zorluklar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Garson Matias Faldbakken

 Herkese merhabalar efenim, Norveç edebiyatı çok sevdiğim ya da takip ettiğim bir edebiyat değil açıkçası.Soğuk ve bence sıkıcı bir edebiyat...