17 Haziran 2021 Perşembe

Kore Dizisi : Born Again

  Herkese merhaba efenim,

Diziyi zamanında izlememekte birazcık diretmiştim hem de oyuncu kadrosu çok iyi olmasına rağmen.Konusu nedense hiç ilgimi çekmemişti hem de o zamanlar çalıştığım için daha çok merak ettiğim dizilere ayırıyordum zamanımı o yüzden bu dizi arada kaynayıp gitmişti.Şimdi bol bol zamanım hem de dizi kıtlığım olduğu için geriye dönüp izlemediğim dizilere baktım bu da o dizilerden biri elbette.Jang Ki-yong Oppa benim çok sevdiğim oyunculardan ama bence dizi seçimlerini doğru yapamıyormuş gibime geliyor.Sürekli,aksiyon ya da dram dizilerinde oynuyor ve bence bu tür roller ona nedense çok yakışmıyormuş gibime geliyor bence daha çok Romantik-Komedi dizilerinde oynamalı (neyse ki bu feryadımı şirketi falan duydu da şu anda sevdiğim tarzda bir dizide oynuyor.) Diziye gelicek olursak bence dizi fena değildi sonuna kadar sıkılmadan izledim ama yinede benim tarzımda bir dizi değildi yoklukta izlenir tarzdan bir diziydi benim için :)

“Born Again” dedektifin, dedektifin sevgilisinin ve dedektifin sevgilisini seven bir seri katilin hikayesini anlatıyor. Yaşamları 32 yıl önce sona ermesine rağmen, bir savcıya, kemik arkeoloji eğitmenine ve tıp öğrencisine reenkarne olduklarında ölüm onlar için yeni bir başlangıç haline geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...