26 Haziran 2021 Cumartesi

Romantik Film : Sweet and Sour

  Herkese merhaba efenim,

Bugün Netflix'de de bulabileceğiniz baş rolünde Jang Ki Yong Oppamın olduğu finali ile şaşırtan ters köşe bir Kore filmi var.İlk izlediğimde de filmin sonunu hem anladım hem anlamadım o yüzden hemen bi yorumlara baktım , yorumları okuduktan sonra kafamda otutturmuş oldum filmi.Romantik bir film gibi geliyor insana ama sona doğru aslında farklı tatlar alıyorsunuz filmden unutmayın ki kimse masum değildir mesajı veriyor film :)

Jang-Hyeok (Jang Ki-Yong), hemşire olarak çalışan Da-Eun (Chae Soo-Bin) ile romantik bir ilişki içindedir. Çıkmaya ilk başladıklarında Jang-Hyeok, Da-Eun'un tatlı bir erkek arkadaşıydı, ama artık değildir. Bu sırada Jang-Hyeok, büyük bir şirkette geçici işçi olarak çalışmaya başlar. Şirkette kalıcı bir pozisyon almaya çalışır. Bu durum, Jang-Hyeok ve aynı işi isteyen Bo-Young'u (Krystal) rekabetçi bir konuma getirir. Jang-Hyeok ve Bo-Young da birbirleriyle işbirliği yaparlar ve birlikte çalışırken yakınlaşırlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...