6 Haziran 2021 Pazar

Amerika Dizisi : The Sinner

  Herkese merhaba efenim,

Bol bol boş zamanım olduğu için daha önce bana tavsiye edilen ama iş güçten izlemeye vakit bulamadığım yapımları izliyorum.Onlardan biri de sadece ilk sezonunu izlediğim devam sezonları olsa da oyuncuları ve hikayesi devam niteliğinde olmadığı için izlemek istemediğim bir dizi olan "The Sinner". Jessica Biel oldukça güzel bir oyunculuk sergilemiş , dizi senaryo olarak da son bölüme kadar izlettiren ve merak uyandıran bir suç/gizem dizisiydi aslında.Bu türü çok fazla seven bir insan olsam devam sezonlarını kesin izlerdim çünkü oldukça kaliteli bir yapım olduğunu düşünüyorum ama nedense diziyi sadece bu şekilde bırakmak daha doğru bir tercihmiş gibime geldim benim.Sanki dizi tutunca diğer sezonları para için çekilmiş hissiyatı uyandı bende :)

Bir cinayet etrafında şekillenen travmatik bir geçmişi konu ediniyor. ... Suçunu kabul eden Cora, neden cinayet işlediğini ise bilmemektedir. Bu dava Dedektif Harry Ambrose'un dikkatini çeker ve olayı araştırmaya başlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Garson Matias Faldbakken

 Herkese merhabalar efenim, Norveç edebiyatı çok sevdiğim ya da takip ettiğim bir edebiyat değil açıkçası.Soğuk ve bence sıkıcı bir edebiyat...