3 Aralık 2020 Perşembe

Amerika Dizisi : Dash And Lily

 Herkese merhabalar efenim,

Online derslere geçilmesiyle birlikte iş hayatım yine birbirine girdi.Bundan sonra pazartesi ve perşembe günü izinli olacağım cumartesi ve pazar günü de evden çalışacağım yani toplamda hafta da 3 gün falan iş yerinden olacağım bence çok daha iyi oldu bu şekilde çünkü işteyken gerçekten normalde olduğundan daha fazla yorulmaya başladım ve bu da tamamen çalışma zevkimi ket vurmaya başlamıştı ki işimi zevkle yaptığımı her daim söyleyip duruyorum.

Dün izin günüm olduğu için sabah erken kalktım ve biraz Netflix i kurcaladığım zaman bu tatlış diziyi denk geldim hazır Aralık ayını girmişken biraz bu tarz dizi ve filmler izlemek istedim.Öyle çok fazla beklentim yoktu bu mini diziden ama bir oturuşta 8 bölümünü bitirdim.Yılbaşı teması,görüntüleri ve içinde bol bol kitapların geçmesi benim gönlümü fethetmeye yetti bile :)

Dash kitapları seven, kitapçıda raflar arasında dolaşmaktan zevk alan bir lise öğrencisidir. Ebeveynleri boşanmış olan Dash'in anne ve babası birbirlerinden habersiz şekilde Noel'de yurt dışına gitme planı yaparlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...