11 Aralık 2020 Cuma

Dram Filmi : Sibel

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün evden çalışma günüm en az iş yerinde olduğum kadar yoruluyorum ama en azından yolu çekmiyorum gel git 2 saat. Geçenlerde demiştim Blu Tv deneme süresini satın aldığımı o yüzden etinden sütünden faydalanmaya çalıştım geçen hafta dizilerin yanında filmlerine baktım gözüme çarpan bir iki film gördüm onlardan biri de ilk sinemalara düştüğü günden beri izlemek istediğim bir film olan "Sibel" di.Güçlü kadın filmlerini her zaman çok sevmişimdir bu film de dram olmasına rağmen (hiç sevmem dram filmlerini  ) oldukça beğendim genelde sanat filmi kategorisinde gösterime girdiği için film öyle aman aman çok bir yerde göremedik ama benim aklıma kalmıştı fırsatını bulursam mutlaka izliyim demiştim bugüne kısmetmiş :)

Sibel, köylüler tarafından dışlanan dilsiz bir genç kızın hikayesini anlatıyor. 25 yaşındaki Sibel, babası ve kız kardeşi ile birlikte Karadeniz’de gözlerden uzak bir köyde yaşamaktadır. Dilsiz bir kız olan Sibel’in kendi halinde bir yaşantısı vardır. O, ancak atalarından kalma bir gelenek olan ıslık çalma sayesinde çevresindekilerle iletişim kurabilmektedir. Köy halkı tarafından dışlanan genç kız, onlar taradından uğursuz olarak kabul edilmektedir. Sibel'in hayatı, bir gün ormanda gezintiye çıktığı sırada bir yabancı ile karşılaşması ile bambaşka bir hal alır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...