14 Aralık 2020 Pazartesi

Türk Dizisi : Aynen Aynen

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün izin günüm yine izin günlerim teke düştü ühüüü :( Neyse tek izin günümü de bol bol kitap okuyarak ve film,dizi izleyerek değerlendireceğim elbette.

İlk önce Youtube da bir web dizisi olarak başlayan daha sonrasın da Blutv nin 2.sezonunu satın almasıyla birlikte orada devam eden ilk 2 sezonun da Uraz Kaygılaroğlu oynadığı için izlediğim daha çok bana "1 Erkek 1 Kadın" dizisinin tadını veren "Aynen Aynen " dizisinden bahsedicem size bugün.Bölümler en uzun 10 dk falan o yüzden daha çok skeç izler gibi izliyorum 2.sezonundan sonra Kerem Bürsin Uraz'ın yerini aldı  ama ben bu ikiliden pek zevk alamadım açıkçası Kerem o kadar cool bir adam ki adama böyle Uraz gibi şapşik roller hiç yakışmıyor o yüzden 3.sezonun yarısına kadar gelebildim sonrasını izlemeyi düşünmüyorum zaten bence aynı eski tadı vermemiş.Bu arada Nilperiyi de çok severim bu kadına kötü roller ya da böyle uçuk kaçık kadın rolleri acayip yakışıyor :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...