9 Aralık 2020 Çarşamba

Türk Dizisi : Yarım Kalan Aşklar

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün yine yoğun bir iş günü ama yarın yine izin günüm.Yarın daha çok kitap okumaya ağırlık vermek istiyorum elimdeki Murakami kitabını bitirip kitap kulübünün Aralık ayı kitabına başlamayı düşünüyorum.

Geçtiğimiz hafta sonu Blu Tv sokağa çıkma yasağı var diye ücretsiz yapmıştı her şeyi ama site çökünce bir anda yeniden ücretliye döndü bende bu dizinin ilk bölümünü izledim ve bayıldım resmen tam bir Kore dizisi havasındaydı o yüzden ilk deneme ayını satın aldım ve bu diziyi bi solukta bitirip diğer dizilere musallat oldum.Burak Deniz in bu kadar iyi oyuncu olduğunu bilmiyordum tamam ilk piyasaya çıktığından beri çok beğendiğim ve sevdiğim bir adam yüzü falan da pek hoş hele o kirpikleri falan ... ama bu dizi de oyunculuk anlamında döktürmüş resmen dizi cidden çok eğlenceli bir diziydi ve fantastik olması da ayrı bir güzeldi bence bu türün üstesinden çok güzel gelmişler :)

Bir kaza sonucu hayatını kaybedip, farklı bir bedende dünyaya geri dönen bir adamın hikayesini konu ediyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...