29 Aralık 2020 Salı

Aksiyon Filmi : Wonder Woman 1984

 Herkese merhabalar efenim,

Pandemi elbette film sektörünü de vurduğundan beri Netflix haricinde hiç yeni bir film izlememiştim malum artık sinemalar falanda kapalı döngüde dönmüyor yeni bir şeyler çekmez insanlar diye düşünüyordum film sitesinden gezerken WW84'ü görünce şoklandım "aa ne zaman çıkmış bu hiç haberim olmadı" dedim resmen ve elbette hemen açıp izledim ve ilki gibi ben açıkçası beğendim zaten WW sevdiğim kadın süperkahramanlardan biridir puanları biraz düşüktü bence ama bu dönemde bu kadarı iyi bile bence şükretmek lazım şu sıralar her şey çok fazla ve çok çabuk tüketiliyor malum herkes evde olduğu için :)

IMDB: 5.8

Yapım: 2020

Yönetmen: Patty Jenkins 

Oyuncular: Gal Gadot , Chris Pine , Kristen Wiig , Pedro Pascal , Robin Wright , Connie Nielsen , Lilly Aspell , Amr Waked , Kristoffer Polaha , Natasha Rothwell 

Film Özeti: Wonder Woman 1984, 1980'lerin ortasında geçiyor yeni tehlikeler ve müttefiklerle karşı karşıya olan Wonder Woman’ın maceralarını konu ediyor. Wonder Woman lakaplı Diana Prince, bu kez iki yeni düşmanla karşı karşıyadır; varlıklı iş insanı Max Lord ve bir trajediden sonra kötü adam haline gelen Cheetah. Bu sırada Steve Trevor, şaşırtıcı ve beklenmedik bir şekilde hayata geri döner.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...