19 Aralık 2020 Cumartesi

Japon Dizisi : Alice In Borderland

 Herkese merhabalar efenim,

Kemerleri sıkı tutun çünkü bugün tüm gün dizi keyfi yapacaksınız ! Bütün bölümlerini soluksuz izleyeceğiniz bir dizi önerisiyle geldim sizlere.Bu tarz Japon dizileri ve fimlerini ben zaten çok izlediğim ve çok sevdiğim içi beni eskiden beri takip edenlere bu diziyi önermem çok anormal gelmeyecektir dizi Netflix de olduğu için artık bu tarz yapımların tüm dünyaya duyurulması gerekliydi :) Tabi bu sefer biraz fantastik ögeler katmışlar orası ayrı bi keyifli olmuş ama keskin zekaların hayatları için çarpışması beni her zaman kendine çeken bir şeydir.Geçen hafta bütün gece uyumadan bu diziyi izleyip ilk sezonunu bitirdim genelde Japon dizileri sezon sezon olmaz 16 bölümde falan hemen biter ama konu Netflix olunca tabi sezon sezon gitme alışkanlığı edinmiş bu Asya dizileri de.

Amaçsız bir bilgisayar oyuncusu ve iki arkadaşı kendilerini paralel evrendeki Tokyo'da bulur. Burada hayatta kalmak için bir dizi acımasız oyuna katılmaları gerekir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...