16 Aralık 2020 Çarşamba

Macera Filmi : Enola Holmes

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün yine iş yerinde kötü başladım güne sabahtan ama şu an daha iyi gibiyim biraz toparlandım ayrıca biraz da uykusuzum çünkü dün akşam beni saran çok güzel bir dizi izledim bitene kadar bırakamadım heyecandan o yüzden gece 12 yi geçmişti ben yatarken ayrıca şu sıra diyet yapmaya da başladım otur otur tüm gün çok fazla kilo aldığımı ve ağırlaştığımı hissediyorum resmen aynada ki görüntüm de hiç hoşuma gitmemeye başladı :/ 

Neyse efenim beni geçelim geçtiğimiz pazartesi izin günümde izlediğim filme dönelim , ilk çıktığında yerden yere vurdular yine bu filmi Netflix de izleyemediydim iş yoğunluğumdan dolayı bu zamana kısmetmiş açıkçası bana izin günümde çok iyi geldi vallahi izlerken kuş gibi oldum şu insanların aptal yorumlarına inanamamak gerekiyormuş film izlerken bir kez daha anlamış bulundum.Gerçek bir Sherlock filmi gibi değerlendirmemek lazım bence bu filmi daha çok eğlenceli bir çocuk filmi gibi geldi bana ve açıkçası ben izlerken çok keyif aldım daha çok Nancy Drew havası vardı ayrıca oyuncu kadrosu da çok iyi olduğu için izlemesi daha keyifli oldu gözlerim bayram etti resmen :)

Millie Bobby Brown'ın Enola Holmes'ü canlandıracağı filmin uyarlanacağı kitaplarda Enola'nın annesi kaybolur. Bu durumda Enola onu yok sayan ağabeyleri Sherlock ile Mycroft'tan yardım ister. Sherlock ve Mycroft bu olayı çözerken Enola'yı uzaktaki yatılı bir okula gönderme kararı alırlar. Ancak Enola oradan kaçacaktır. İlk gideceği yer de Sherlock Holmes ile birlikte çeşitli vakalarda çalışan dedektif Lestrade olacaktır. Olaya dahil olmak isteyen Enola, Sherlock ile tam bir saklambaç oynamaya kalkışacaktır. Serinin her bir devam kitabında Enola Holmes yeni bir ortadan kaybolma vakası üzerinde çalışmalarını sürdürür ve Sherlock'un izinden gider.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...