15 Aralık 2020 Salı

Çin Dizisi : Be With You

 Herkese merhabalar efenim,

Benim için bu hafta daha yeni başlıyor.Bugün iş yerindeyim haliylen küçük bir ara vermişken hemen yazımı yazıp işe geri döneyim dedim.Şu sıralar yine Asya dizilerine fena sarmış durumdayım.Bu Çin dizisi 2020 den ve güncel bir dizi konusu itibariyle daha önce izlediğim bir çok diziye benziyor o yüzden çok farklı bir yorumda bulamayacağım ama şu sıralar böyle ponçik diziler izlemeye acayip ihtiyacım var o yüzden diziyi bitirip buraya koymak istedim sadece :)

Genç bir karikatürist, soğuk ve kibirli bir profesör olan Ji Yan Xin'e kasten yaklaşır. Basit bir kişiliğe sahip bir kız olan Qi Nian, Ji Yan Xin ile etkileşime girmenin, çizgi roman konusu için ona ilham ve yaratıcı malzemeler vereceğini umuyor.

1 yorum:

  1. Merhaba yayınlarınızı severek okudum ve çok beğendim :) Takipteyim. Sizi de bloğuma davet ediyorum davetimi kırmaz gelirseniz çok mutlu olurum.

    Blog adresim: https://yusufakmann.blogspot.com

    YanıtlaSil

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...