12 Aralık 2020 Cumartesi

Gerilim Filmi : #Alive

 Herkese merhabalar efenim,

Yağmurlu ve evde geçen bir pazar gününden merhabalar efenim.Evdeyim evde olmasına da bütün gün iş yaptığım için dışardaki yağmur sesinin verdiği huzurla birlikte tüm gün kitap ya da film keyfi yapamıyorum maalesef.Tabi yarın izin günüm olduğu için bugün içimde kalan keyfi yarına bol bol yaparım.Şu sıralar sadece çalışıyorum ve diğer kalan bütün boş zamanlarımda kitap okuyup dizi,film,oyun izliyorum asla düşünmeye ya da başka şeyler için üzülmeye zaman bulmamaya çalışıyorum bu sene nasıl geçicek bilmiyorum ama geçicek bir şekilde işte yaz geldiği zaman hem şu korona laneti bitmiş olur hem de buralardan defolup Samsun'a gitmiş taşınmış oluruz o yüzden sadece zamanımı dolduruyormuşum gibi geliyor bana.Yeni bir başlangıç yapmaya az kaldı :)

Netflix de yer alan Kore yapımlarından biri olan bu zombi filminin baş rolünde Yo Ah In Oppam oynuyor diye izledim sırf yoksa şu korona olayları başladığından beri salgın ya da zombi benzeri filmler izlemekten kaçınıyorum biraz açıkçası (çok sevdiğim bir tür olsa da). Bu zombi filmlerine bakış açısı açısından farklı bir film olmuş bence bana nedense daha gerçekçi geldi ve yaşamaya çalışmak yaşamak zorunda olmak adına umut verici güzel zaman doldurmalık bir film olmuş :)

Film, tanımlanamayan bir virüsün ele geçirdiği bir şehirdeki yaşam mücadelesini konu almaktadır. Şehirde karantina altına alınan yerlerin; internet, telefon ve elektrik dâhil olmak üzere her şeyi kesilmiştir. Joon-Woo (Yo Ah-In) ve Yoo-Bin (Park Shin-Hye), karantina altına alınmış bir apartman kompleksinde hayatta kalmaya çalışır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...